Příjezd

Vzdálenost z Prahy do St. Martin am Tennengebirge činí 410 km.
Popis (nejkratší) trasy: Praha - České Budějovice - Dolní Dvořiště - Linz - po dálnici A1 směr Salzburg - sjezd 224 Exit Regau - po silnici č. B145 podél jezera Traunsee -  Bad Ischl - za Bad Goiseern podél Hallstattského jezera, zde odbočit doprava stoupáním po B166 - v Gosau odbočit stoupáním do sedla Pass Gschütt - za Russbachem doleva a p5es Annaberg do St. Martina am Tennengebirge.

V případě nepříznivého počasí (husté sněžení, námrazy) je vhodnější zvolit o 40 km delší trasu: z dálnice směr Regau nesjet, pokračovat po A1 kolem Salzburgu - dále po A11 směr Villach - dálniční sjezd EXIT 56 Hüttau - dále po silnici B166 doleva a po 4 km St. Martin am Tennengebirge.

Příjezd St. Martin

apartmany-heidi

Save
We’ve stated it many occasions, we're fans of Patek Philippe Replica. They create the best purpose-built replica watches in an incredible value. Among the lines from their store I love probably the most are their best audemars piguet replica that are their “Einsatzzeitmesser”, or mission timers.
pujcka uplne kazdemu bez 1 kc bleskova pujcka na ucet český těšín sms půjčky půjčka na výplatní půjčka 130000 české budějovice rychle vyrizena pujcka praha půjčka 4500 kč do 15min půjčka kalkulačka Újezd u brna rychle pujcky pacov online půjčka bez doložení příjmu pujcka bez registru stod pujcky do 2000 kcal kalkulacka stavebny uver půjčka tommy stachi zkušenosti krátký a jednoduchý nebankovní půjčka zlaté hory nebankovní půjčky semily monterky

Rakouské Kolorádo & Amadé-bike

Na úpatí Nízkých a Vysokých Taur čekají cykloturisty nejen euforické říční cyklostezky, z nichž nejznámější jsou Tauernská a Enžská, ale také panenská zákoutí, do nichž pronikneme po panoramatických cestách bez náročných stoupání. Cykloturistiku nám zpříjemní občerstvení na četných horských salaších s nezapomenutelnými výhledy. Více ZDE

Více »

Pozvánka: Pohodové cyklotrasy v okolí St. Martina v Rakouském Kolorádu

Nejkrásnější cesty mezi Solnou komorou, Taurami a Dachsteinem
Svatých Martinů můžete v Rakousku navštívit hned několik a každý z nich vás osloví svou osobitou tváří. St. Martin am Tennengebirge v salcburské župě Pongau vám učaruje kontrastem rozkvetlých pastvin s kulisami vápencových masívů Tennengebirge a Salcburských Dolomit, jak místní nazývají Gosauský hřeben s Dachsteinem. Tato oblast má v sobě cosi vznešeného a nezkaženého masovým turismem, což potěší romantické cykloturisty obzvláště. Více ZDE